Nytt og spennende

Selv om dagene nå er veldig preget av regn og gråvær, hadde vi sol dagen vi hadde ponnien. VI er ofte veldig heldige akkurat disse dagene, og har storsett solskinn hver eneste gang vi skal i stallen. På Torsdagen hadde vi bestemt oss for å ri litt på ridebanen før vi skulle ri på tur.

Lillesøster fikk prøve å galoppere denne gangen, noe som var utrolig moro. Ponnien er så snill og god, og utrolig morsom å holde på meg. Galoppen gikk veldig fint, og han var enkel å galoppere på. Lillesøster fikk i tillegg prøve å hoppe et lite hinder med han, noe som også gikk veldig fint. Nå er jo ikke dette noe spranponni, men morro var der likevel. Vi avsluttet ridningen på tur, me gresspause.

Innimellom tar jeg meg selv i å ønske å kjøpe hest selv, noe jeg har tenkt på lenge. Men samtidig tar det så mye tid og man blir veldig bundet hver enste dag, og det vet jeg rett og slett ikke om vi har tid til. SÅ foreløpig blir det kun med tanken.

0 kommentarer

Siste innlegg