Oh no, I didn’t

På Lørdagen hadde vi familiefeiring for Lillesøster, feiring dag nummer to!  Noen i familien hadde ikke mulighet til å komme på grunn av diverse årsaker og andre påskeplaner, men det ble likevel en god gjeng som kom for å feire. Vi koset oss med masse godt å spise og med hyggelig selskap. Jeg hadde laget en oreokake for anledningen, og den ble faktisk ganske så vellykket. Jeg elsker oreokake og blir aldri lei.

Det var stas med mange fine gaver fra familien, og lillesøster koset seg masse med søskenbarna sine. Etter selskapet var ferdig, skulle jeg rydde og vaske unna til feiring dag nummer tre. Jeg ante fred og ingen fare da jeg sto og vasket stettglass for hånd. Men plutselig knakk glasset i to, og glasset skjærte seg gjennom to av fingrene mine. Noe som resulterte i et ganske dypt kutt, et mindre kutt og masse blod. Jeg taler ikke blod særlig godt, og fikk litt panikk, men det gikk heldigvis fort over. Det er plagsomt med sår på fingrene fordi dem gror så utrolig seint.

Resten av dagen koset vi oss i finværet. Vi har vært ganske heldige med været i Trondheim i det siste, og har hatt masse solskinn. Jeg elsker våren, at solen varmer, og at snøen smelter. Beste tiden på året!

0 kommentarer

Siste innlegg