Oh nooo

Den dagen det snødde så mye, orket jeg ikke måkke ut bilen min som var delvis nedsnødd. Og da brøytebilen kom på natten, ble bilen halvveis begravd under masse snø. I dag hadde jeg endelig tid til å grave den ut, og tenke å flytte den litt bort fra snøen. Men desverre for meg så var bilen helt død. Det gikk ikke an å starte den, og det er jo veldig typisk når graderstokken kryper mot 20 minusgrader. Mon tro om den magisk starter igjen når det blir mildere i luften? er det håp tro?

Jeg kan ingenting om biler, men det er bare å krysse fingrene. Hahah.. heldigvis bor vi ganske sentral nå, og greier oss fint med bare en bil. Men likevell, det er kjekt å ha to. SÅ nå håper jeg på det beste, ellers får jeg bestille litt bilhjelp fra venner eller bekjente.

Faktisk så foretrekker jeg heller mildvær og snøfall, enn 20 minusgrader og solskinn. Selv om jeg elsker sola da, 20 minus er alt for kaldt. Det frister hverken med aketurer eller å gå på skøyter når det er så kaldt.

 

0 kommentarer

Siste innlegg