oohhh nooo

åååh jeg er så lei meg, for da jeg våknet i går var macbooken min død. Det hjelper ikke å koble den til lader, heller ikke å trykke inn alle tastene man kan teste for å få den igang igjen. i verste fall mister jeg alt jeg har inne på den, i tillegg til å ikke ha noe macbook lengre😟 jeg er ganske avhengig av den, så dette var kjipt å våkne til!

men for å være litt positiv, så er vi endelig kommet til Mars, og det er vår i luften! det er deilig sol ute om dagene, og faktisk ganske mildt ute. snøen har smeltet MYE de siste ukene, og jeg har ordentlig vårstemning!

her om dagen var vi å red på den søteste lille ponnien vi har på for. vi red omkring i nærområdet å koset oss. jeg er så lykkelig når jeg er rundt dyr, det er helt rart, men jeg får ordentlig indre ro. jeg slapper aldri av så mye som når jeg er rundt dyrene, og jeg og lillesøster storkoser oss. nå ser jeg frem til å bli ferdig med neste ukes utfordring, slik at jeg får senket skuldrene igjen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg