Over stokk og stein

Denne helgen har gått alt for fort. I går jobbet jeg 8 timer overtid og tiden bare flyr. Jeg synes det er greit å jobbe litt ekstra når resten av gjengen sover, men i går ble det enda mer jobbing enn hva jeg egentlig hadde planlagt.  Nå har jeg jobbet så mang overtidstimer som er lov denne måneden, så i dag skal det bli godt å bare slappe av. Jeg trenger en slik dag nå kjenner jeg. Dagen i går ble avsluttet med et laaangt bad og godis. Jeg elsker å slappe av en times tid i badekaret, mens jeg ser tv serier, og for tiden er det bonusfamilien jeg er hektet på (anbefales, veldig bra serie). 

Nalle kanin elsker å være ute, og selv om været har vært preget av mye nedbør og kald vind, så måtte han komme seg ut en tur. VI tok han med på tur en times tid, og han storkoset seg hele veien. Han nyter livet, hopper å løper rundt, og grever i jorda! Han elsket livet helt til regnet begynte å plaske ned og kaninen ble søkkvåt. Da var det jammen godt å komme seg inn igjen og bli ordentlig tørket i et varmt håndkle.

Nå er jeg snart klar for ei ny uke med masse trening. Det er så godt å ha kommet i gang med den aktive livsstilen, og jeg gleder meg til neste økt. Når jeg først begynner med noe nytt, så blir jeg så ivrig at jeg alltid overdriver, og med treningen var det likens: jeg startet rett på med to økter om dagen, og innså etter et par uker at dette ikke var så lurt, ei heller særlig sunt. Så nå holder jeg meg til en økt om dagen, og trener ikke hver dag. Men jeg trener mest i hverdagen, og trives veldig godt med at kroppen kjennes sunnere enn den har gjort på 2 år! Trening gir en god følelse.

Jeg gleder meg til grønn plen, sommer og sol! Jeg håper så inderlig at været på 17.mai blir bra, for været betyr faktisk en del på slike dager! Da skal vi være mye utendørs, og finne på mange aktiviteter! Når jeg tenker tilbake på de tidligere årene, så har vi nesten alltid vært heldige med været på 17.Mai, så får virkelig håpe vi er det i år også

0 kommentarer

Siste innlegg