Overraskende

Her om dagen leste jeg gjennom bloggen min fra det siste året. Jeg ligger alltid å scroller på telefon før jeg skal legge meg, men etter å ha blitt oppdatert på alle nyhetssider, instagram og de andre sidene jeg alltid sjekker, kom jeg på at det ville være morsomt å se gjennom mine siste blogginnlegg. Etter å ha lest side opp og side ned på egen blogg så kom jeg over et innlegg om hva vi har gått glipp av i 2020 som følger av corona. Innlegget kan du lese her. 

Det som var litt kjekt med å lese dette, var at nesten alt vi har gått glipp av, har vi nå gjennomført! Alt bortsett fra Cruisetur med storfamilien. Vi har både gjennomført bryllupet til søstra mi, utdrikningslag for søstra mi, og ikke minst påsketur til Hytta. Sistenevnte ble ingen påsketur i år, det ble heller en høsttur på hytta, men det er ikke så farlig. Hytta er hytta og det er like trivelig uansett når vi drar dit. (nå er det en del uker siden denne turen da, før coronaen igjen kom for fullt)

Vi ble veldig glad når Johnny endelig hadde mulighet til å ta oss med på hyttetur. Og vi dro sammens med søstra mi og alle barna! Ja nå høres det kanskje ut som vi dro med en haug med unger, men vi er bare 4 stk til sammen, to på 8 og to på 5 år.  Og selv om det ikke var noe fantastisk påskevær å skryte av på høst-hytteturen, så hadde vi en herlig tur likevel. Det var god mat,magiske frokoster, gøyale spill og god stemning hele tiden. Og barna de storkoset seg likemye de også! Nå har jeg faktisk blitt hektet på Scrable. (julegave hint der altså. Hadde vært kjekt å ha)

 

Hyttetur 2020
hyttetur 2020
hyttetur 2020
hyttetur 2020
hyttetur 2020
hyttetur 2020
0 kommentarer

Siste innlegg