På tide å si hadet

I dag startet jeg dagen med en lang spasertur på godt over 90 minutter. Jeg elsker å starte dagen med trening, og kroppen har så godt av det.  Før klokken hadde blitt 11 var jeg ferdig med masse husarbeid, og trimtur, i tillegg til lunsj.

Det jeg spiste til frokost får jeg heller kalle lunsj, da frokosten ikke var før 10.30. Det ble nystekte baguetter med hjemmelaget eggsalat og spekeskinke på toppen. Med ferskpresset appelsinjuice i glasset og noen deilige, søte blåbær på siden. En perfekt frokost.

Hittil i dag har jeg vasket leiligheten, begynt å ordne på terassen til sommeren, vasket putekassen og trent. Ikke den mest effekte dagen jeg har hatt, men sliter med hodepine for tiden så får bare ta ting i tempoet jeg greier.

Hva er planene for resten av dagen? Planen er å rydde ut vinterklærne fra klesskapet mitt. Det begynner å bli varmere, snøen holder på å smelte og det er på tide å pakke bort ullklærne. Det er så godt. Ullklærne skal byttes ut med shortser, sommertopper og sommerkjoler. Det er greit å ha alt klart, for MAI er rett rundt hjørnet. Tenkte i tillegg å poste noen bvinterbilder jeg har tatt. Vinteren kan være veldig fantastisk, men nå er det på ide å si hadet til vinteren og alt som har med vinteren å gjøre. Nå ønsker jeg våren velkommen med åpne armer !

0 kommentarer

Siste innlegg