Påskas første….og siste

I går var været helt fantastisk. Det har jo egentlig vært supert hele påsken, men i går var det ganske varmt og strålende sol hele dagen. VI benyttet anledningen til å komme oss ut på påskens første skitur. Endelig var formen god nok til å ta skiene på og dra ut på tur.

Vi sjekket ut en ny løype i gamle trakter, og gikk faktisk på ski i over to timer! Etterpå hadde jeg sinnsyke smerter i bihulene, MEN det var verd det! Så godt å endelig komme seg ut i marka i finværet med ski på beina. Mulig dette blir nok årets siste skitur, for snøen hold på å smelte i løypene og føret var ikke helt 100%.

Selv om jeg fortsatt har mye smerter i bihulene, er formen på topp. Jeg bobler over av energi, og det føles utrolig bra! I går fikk vi ordentlig vårfølelse, så vi fikk vasket både biler, vinduer, gårdsplass, og fjernet mye grus fra gata. Nå er det klart for sykkelsesong, noe jeg har gledet meg lenge til for jeg eeeelsker å dra på sykkeltur 😁

   

0 kommentarer

Siste innlegg