Påskeaften

På Påskeaften startet vi dagen med påskejakt på Rema1000. De hadde gjemt 10 kvikklunsj rundt omkring i butikken, og det var mange barn som ble med i kampen om premiene. Vi endte til slutt opp med godis og en diger bamse, noe som var veldig moro. Vi hadde i tillegg påskeegg-jakt hjemme, der to digre påskeegg skulle letes frem inne i huset.

Vi fikk også handlet litt til resten av påsken, og diverse til hagen som vi er så godt i gang med. Jeg elsker å holde på utendørs, spesielt når været er så fint som det er for tiden. Da foretrekker jeg å være utendørs hele dagen. Jeg fikk ordnet ferdig plenen på den ene siden av huset, og gleder meg til snøen har smeltet på den andre siden slik at jeg kan komme i gang der også.

På ettermiddagen var det påskemiddag til Søstersen. Vi har ikke møtt henne eller mamma tidligere denne påsken, så det var utrolig koselig å endelig treffes igjen. Søs hadde disket opp til en nydelig middag, og en fantastisk dessert som er noe av det beste jeg har smakt. Vi storkoset oss hele gjengen og hadde en veldig fin påskeaften.

0 kommentarer

Siste innlegg