Påskelekene 2022

Da vi våken i går var været fantastisk, derfor måtte jeg bare komme meg ute med en gang. I stede for å sitte å nyte solen uten å gjøre noe annet, bestemte vi oss for å komme i gang med vår-dugnaden. Vi kostet deler av gaten, kjørte bort kilovis med grus og fikk raket plenen vår enda mer. I tillegg brukte vi mye tid på å greve opp deler av plenen, for å fikse diverse. Vi holdt på i flere timer, og  jeg elsker å holde på med ting når jeg er ute, stede for å sitte stille å sole meg. Før klokken var 12 på formiddagen hadde jeg over 10 000 skritt, og det er sjelden jeg får så tidlig.

Litt senere på dagen var det klart for påskelekene 2022 som familien hadde stelt i stand. Det var utrolig moro, med blant annet Quiz, potetløp og egen quiz for barna. Vi storkoset oss i sola med god mat, grilling, og masse godis. Og alle fikk morsomme premier for innsatsen i de forskjellige konkurransene. Barna hadde en fantastisk dag sammen med gjengen.

0 kommentarer

Siste innlegg