Påskeutflukt til Ringvebukt

På Tirsdagen hadde jeg en fridag, og siden været var helt magisk, tok jeg med meg mamma og barna å dro en tur til Ringvebukta. Overraskende nok så blåste det ikke så mye ved vannet, og det var godt å sitte i solen. Det er så utrolig herlig at man kan sitte å sole seg allerede i April, for det er lite jeg liker mer enn vårsol som varmer!

Barna fikk leke på lekeplassen like ved, og i strandkanten. Det er mye å finne på når man er på stranden, både mating av fugler, kaste steiner i vannet, og finne skjell og andre småkryp. Vi hadde også med oss enganggrill og grillet pølser til lunsj. Vi var på stranden i mange timer og bare nøt finværet før vi vendte snuten hjemover igjen. PÅ Onsdagen skulle jeg en liten tur på jobb igjen, men bare en 4timersdag før påskeferien var i gang for fullt..

0 kommentarer

Siste innlegg