Podcaster jeg hører på

Tenkte jeg kunne dele Podcastene jeg hører på fortiden, for det er fantastisk mange gode Podcaster der ute. Kom gjerne med tips om du hører på noen gode podcaster du også. Jeg like både morsomme podcaster, podcaster som er informative og underholdene.

Råning med Tone har jeg nettopp begynt å høre på, veldig fin podcast, med mange forskjellige gjester som er interessante å høre på. Podcasten finner du på Podimo.

Åpen Journal er veldig informativ og her kan man lære litt om helse og kropp. I tillegg er det er ganske underholdende og morsomt par som har denne podcasten. Finnes på Podimo.

Uforklarlig med Lilli Bendriss er veldig spennende, og litt skummel. Det er ikke alle episodene jeg tørr å høre på, men det er utrolig interessant å høre alle skumle historiene til folk. Finnes hos Podimo

0 kommentarer

Siste innlegg