Ro neeeed

Jeg våknet klokken 09.00 i dag, og det var godt å sove lenge for en gangs skyld. Forrige natt sov jeg så ekstremt dårlig, og våknet både klokke 2 og 4, så det var godt å få en ordentlig god natts søvn. Tror jeg hadde behov for noen ekstra timer i natt.

Det jeg spiste til frokost var en iskaffe, som alltid, og brødskive. Ingenting spennende, men en god start på dagen likevel, Jeg elsker frokost, og har alltid vært et frokostmenneske.

 

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Jeg er sliten for tiden, så jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å ta det litt mer med ro. Jeg har lopper i blodet, og har lyst til å gjøre alt på en gang. Og ofte holder jeg på helt til kroppen sier stopp. Nå må jeg bli flinkere til å lytte til kroppen, det er målet for ukene fremover.

 

Hva har jeg gjort hittil i dag? Jeg har jobbet alt for mange timer, ryddet og shinet både den største boden vår, og vaskerommet. Jeg har gjort rent til kaninen, og ryddet utendørs, brettet klær og skiftet på alle sengene. Ellers har jeg ikke gjort så mye, været er grusomt og det frister lite å gå ute.

 

Hvilken serie har jeg sett på? Vi har faktisk sett på luksusfellen. Jeg synet det er spennende og interessant. Blir egentlig sjokkert over hvor lite ansvar noen tar, og at noen lar det gå så langt som de som deltar i luksusfellen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg