RyddeFreak -Kapselgarderobe

Er det noe som stresser meg så er det rot. Jeg misliker å ha det rotete rundt meg, og føler at jeg drukner hvis  det blir for mye kaos. Tror jeg har arvet dette etter pappa, for han er en like stor ryddefreak som meg, hehe… Men i en alt for hektis hverdag med to små barn, fulltidsjobb, og 3 dager med fritidsaktiviteter i uken, trening og alt som hører til mammalivet – så er det umulig å holde det strøkent til enhver tid.

 

Derfor har jeg funnet ut at jeg liker å ha det minimalistisk rundt meg, både i huset og i klesskapet. Mindre stasj og ting – mindre rot. Dette passer også veldig bra med shoppestopp som jeg har i hele 2020. Nå skal jeg få ned mengden på ting og tang, for å bittelitt mindre kaos. Om man feks kun har 10 skjorter å velge mellom i klesskapet, er det enklere enn om man har 50. Veldig befriende faktisk. Så sparer man tid – ikke minst. Anbefales!

0 kommentarer

Siste innlegg