Så typisk

I går hadde vi en deilig sommerdag i Trondheim, men den varte ikke lengre enn til en time etter arbeidstid, noe som er veldig typisk!! Heldigvis benyttet jeg lunsjen på hjemmekontor til å løpe meg en tur ute i solen, og jeg fikk også en time på solsengen etter jobb. Og så kom skyene, noe så kjedelig da, jeg so hadde lyst å ligge i solsteiken i noen timer.

Men siden det var god temperatur, hadde jeg og barna planlagt å dra på grilling i skogen uansett. VI inviterte med barnas bestemor, og etter lillesøster hadde vært på turn, tok vi med oss alt av grillstasj og tuslet innover skogen til Lauglovannet. Ved vannet var det full storm, så kom regnet. Men til slutt fant vi oss en lun plass og fikk fyrt opp grillen, så ble det middag utendørs slik vi planla.

Det ble ingen sol i ansiktet, og solnedgang over vannet. Men det ble en fin tur ute i skog og mark i hyggelig selskap, med god grillmat. Og det er ikke verdt bare det, utrolig koselig var det! Elsker når man rekker å gjøre mye etter jobb, og at man bobler over av energi slik at man kommer seg ut på ettermiddagen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg