Sååå lei

Jeg er så værlei for tiden, det både regner, snør og blåser her.  Det er lite som minner om vår i Trøndelag nå om dagen. Og det verste av alt, jeg leste en artikkel på en nyhetsside at hele Mai kommer til å bli kald og regnfull. (får virkelig håpe det ikke stemmer) Noen ganger får jeg lyst å pakke sakene mine å flytte sørover. Solen  gir meg nemlig sååå mye energi og nå savner jeg den så inderlig. Vi har faktisk vinterdekk på bilen fortsatt, det er vell ikke noe vits i å skifte dekk ennå når været er så ustabilt.

Men over til noe mer hyggelig: Forrige helg var vi ute å spiste på Jimis Diner med barna og deres farfar. De har har vært på Jimis tidligere, men dette var mitt første besøk. En utrolig kul plass, som minner meg veldig om USA – da det er veldig amerikansk. Maten var supergod, og etter lunsjen serverte de gratis softis til hele gjengen.  Det var veldig stas for barna, og for meg, hahah for jeg elsker jo alt som er søtt. Veldig trivelig plass med hyggelig betjening. Dit kommer vi nok til å dra tilbake ved en senere anledning.

Nå er det endelig helg igjen! Og i kveld skal vi slappe av med en god film. I helgen blir det nok litt overtidsjobbing da det er nok å gjøre for tiden. Ha en super helg alle sammen.  

0 kommentarer

Siste innlegg