Selv om sommeren er over…

Selv om det er trist at sommeren er over, og høsten er her for fullt, så er det mye å se frem til når vinteren kommer også! Jeg har alltid satt pris på  snø, for det er så mye morsomme aktiviteter man kan finne på da.

Jeg gleder meg blant annet til å fyre opp bålpanne på terrassen, gå på ski, gå på skøyter, lage snømann, ha snøballkrig, drikke kakao etter en kald dage ute, tenne bål utendørs, ake i akebakken og pakke inn julegaver. Vinteren er aller best og finest i perioden frem til jul, da får jeg både glede og julestemning av snøen. Men all vinter etter Januar, kunne vi gjerne ha droppet. 🥳🐰

Nå har jeg faktisk kommet i gang med innpakking av kalendergaver allerede, og har pakket inn mine første julegaver. Jeg greier ikke vente lengre. 😭😂

0 kommentarer

Siste innlegg