Skal aldri selge bil igjen

Jeg har aldri solgt bil tidligere, og etter å gjort det nå

sitter jeg igjen med tanken om at jeg hååper jeg slipper å selge bil igjen. Bilsalg er noe jeg kan alt for lite om, og uken etter bilsalget hadde jeg en stressende periode. For jeg hadde nemlig gitt fra meg bilen FØR salgsmeldingen var signert av kjøper, og det er vist ikke så veldig lurt har jeg fått høre i ettertid. Jeg burde kanskje visst bedre, men når jeg aldri har gjort det før og kanskje satt meg alt for lite inn i prosessen, så er det fort gjort at man gjør en feil som få store konsekvenser.

heldigvis ordnet det seg etter 5 dager, og prosjektet er nå ute av verden heldigvis. Jeg kan bare ikke noe for det, men jeg lar meg stresse av slike situasjoner.

på jobbfronten er det svært hektisk for tiden, og ute er det ekstremt kaldt. Men selv om det er ekstremt kaldt, så prøver jeg å gjennomføre den daglige turen ute i solskinnet. Det gir meg veldig mye.

hjemme holder vi fortsatt på å ordne i huset, noe jeg synes er veldig koselig. Kanskje blir det noe utskifting av gulv og vegger etterhvert. Men vi har det absolutt ikke travelt

0 kommentarer

Siste innlegg