Skal ikke være enkelt

Dette var en fin dag å dra på kontoret, men veien dit var ikke bare enkel. Først våknet jeg en time senere enn jeg skulle, for jeg hadde nemlig glemt å justere på alarmen. Jeg sover en time lengre når jeg er på hjemmekontor, og alarmen var stilt inn på hjemmekontor-modus. Men shitau, vi har fleksitid så det er absolutt ingen krise.

Heldigvis var det blå himmel og sol da jeg våknet, og da er det så godt å stå opp! Og i tillegg er det helt okei å stå å vente på bussen i solskinnet. Men siden jeg ikke er noen erfaren bussgjenger, fikk jeg ikke stoppet den første bussen som kom, og måtte vente på neste buss. Og da var jeg enda 10 minutter senere fremme enn jeg egentlig burde. Menmen, det var fint vær og en fin dag, så det stopper ikke meg,.

Selv om jeg virkelig elsker hjemmekontor, er det veldig godt å møte folk igjen. Det var veldig koselig på kontoret, for det er mange av mine kollegaer jeg ikke har sett på alt for lenge. Så det var et hyggelig gjensyn.

 

Etter jobb har alt gått i ett. Først var det trening med barna, deretter utekveldsmat på skolen. Det startet å snø på kvelden, og det blåste sur vind. Det ble en kald opplevelse, og jeg frøøøs lenge. Da er det godt å komme seg i det varme badekaret når man endelig er hjemme. Puh, nå er det filmkveld på planen, så seg jeg frem til ei nydelig helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg