Skummelt…

Den andre dagen vi var i dyreparken hadde vi bestilt biletter til KaptenSabeltannshow på kvelden. Jeg var ikke klar over at vi hadde plass nesten helt forrest rett ved Scenen, og ble ganske overrasket over hvor god plassering vi hadde. Det var stappfull bak oss, og jeg er glad vi fikk muligheten til å sitte så langt fremme.

Jeg har ikke vært å sett Kaptein Sabeltann siden jeg selv var cirka 6 år, så det var utrolig moro å komme tilbake å se det på nytt, og ikke minst det å kunne dele opplevelsen sammen med barna. De er ikke vokst opp med Katein Sabeltann på samme måte som jeg er, fordi det er så mye annet som interesser dem, men dette var knallbra uansett om man kjenner til Piraten eller ei. De hadde et fantastisk lys og sceneshow og er virkelig verd opplevelsen om man er i dyreparken.

Det som var litt skummelt var at det  begynte å brenne bak i kulissene. Det var noe som sto i full fyr og flamme, og vi så at de forsøkte å slokke brannen. Da skjønte vi at dette ikke var en del av forestillingen, og dagen etterpå hadde VG skrevet om det også. Heldigvis fikk de kontroll ganske raskt!

0 kommentarer

Siste innlegg