Slår mot vinduene

Natt til Fredag våknet jeg grytidlig klokken 5 på morgenen, fordi regnet pisket mot vinduene. Vanligvis sovner jeg ganske fort igjen hvis jeg våkner i løpet av natten, men ikke denne dagen. Derfor sto jeg like så gjerne opp, og begynte å jobbe ganske tidlig på hjemmekontor. Ingen vits å utsette noe som kan gjøres, når man likevel er oppe. Arbeidsdagen gikk ellers ganske fort, og det var godt med helg igjen etter endt arbeidsdag. Jeg elsker helger og masse tid med familien. 💕

Hver Fredag drar vi i stallen, og denne Fredagen var intet unntak. Vi dro dit litt sent, fordi vi måtte vente på A som hadde bilen på jobb. Vi var ikke fremme i stallen før klokken 1730, og var faktisk ikke hjemme før 21.00 på kvelden, for ting tar tid når man i tillegg må handle etter å ha vært å ridd. På grunn av regn og dårlig vær med masse vind, red vi i ridehuset. Lillesøster fikk ri barbakk for første gang, noe som var veldig moro. 😁 Det er fin balansetrening.

0 kommentarer

Siste innlegg