slitsom natt

Jeg våknet klokken 06.69 i morges etter en slitsom natt. Det er til tider krevende å ha sykdom i hus, men heldigvis fikk vi tatt oss en tur til legen i dag. Og jammen var det bra!

Det jeg spiste til frokost var som vanlig en iskaffe, men kun en halv en. Det er noe merkelig for tiden, for iskaffe har begynt å smake fisk. Hahah, aner virkelig ikke hvorfor, men det blir bare mer og mer ekkelt. Kanskje det er kroppen sin måte å få meg til å slutte å drikke det.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? En ting er sikkert, jeg var iallefall ikke klar for at helgen var over og opplagt til en ny uke. Helgen kunne gjerne ha vært dobbelt så lenge, for disse dagene har jeg ikke fått ladet batteriene noe som helst.

Hva har jeg gjort hittil i dag? I dag har jeg fulgt et barn til trening, vært på jobb på hjemmekontor, ryddet og gjort litt husarbeid. Strømmen har faktisk blitt ganske så dyr i Trondheim også, og jeg føler jeg må planlegge litt bedre mtp når jeg setter på vaskemaskin og tørketrommel. Før har jeg aldri brydd meg særlig, men nå bør man kanskje være litt mer bevisst og følge med på strømprisene utover dagen. Det er noen timer man bør minimere strømbruket har jeg sett, og da er det greit å styre unna stor strømbruk akkurat disse timene.

Hva var det siste jeg brukte penger på?  Klær til barna. Og mat så klart! Mat bruker vi penger på hver eneste dag.

Hvilken serie har jeg sett på? Vi har ikke rukket å sett noe serier enda, men i kveld skal vi ta fatt på siste sesong av hvite gutter. Elsker den serien!

Håper alle har hatt en fin start på uken! Her i Trondheim skinner solen som aldri før, og det er så fantastisk! Høsten er så vakker når det er sol.  

0 kommentarer

Siste innlegg