Snøen vil ingen ende ta

I går hadde vi en fantastisk dag ute i snøen, det hadde hopet seg opp så mye snø, at vi måtte måke både gårdsplass og terrasse. Jeg elsker snøen like mye som barna, så klager aldri når vi har masse snø. Etter timer med snømåking, dro vi en tur til akebakken og nøt noen herlige turer på akebrettet. Jeg blir aldri lei av å ake med barna, det er like moro hver eneste gang. Vi bygde snømann selv om snøen var vanskelig å jobbe med. Men til slutt fikk vi en liten snømann på plenen også!

På ettermiddagen dro vi på sen Brunch til Victoria og barna, noe som var veldig koselig. Det var god mat, og barna koset seg sammen som alltid. Nå teller vi ned dagene til vi skal reise på romjulsferie, og krysser fingre og tær for at alle holder seg friske slik at vi får dratt på tur sammen.

Kvelden brukte jeg på å organisere i mitt nye smykkeskrin. Det er så godt å endelig få orden i tingene mine!

0 kommentarer

Siste innlegg