Snøstorm sjokk

Forrige søndag våknet vi til sinnsykt mye snø! Jeg har aldri opplevd maken, og jeg er utrolig glad det ikke var jobb denne dagen. PÅ terrassen ble vi møtt av en vegg med 1 meter snø, og gårdsplassen var like ille. Gaten var hadde også en meter snø, før brøytebilen kom. Han kom heldigvis ganske tidlig på formiddagen!

Jeg druknet nesten i snøen da jeg skulle ute å måke, og kan ikke huske å ha opplevd så mye snø på en dag tidligere i livet. Synes egentlig  det har vært ganske lite snø de siste årene, men nå må vi se lenge etter våren virker det som.

Hele prosessen med å få løs bilene og å måke gårdsplassen, tok 3 timer! Jeg holdt på i 2,5 timer til jeg ble utslitt, så måtte samboeren ta den siste halvtimen. VI kom oss ut til slutt, og på ettermiddagen kjørte vi på bursdag på Melhus. Der hadde ikke brøytebilen vært, og det var nesten umulig å komme seg frem på grunn av all snøen, men det gikk heldigvis bra😁 Nå krysser vi fingrene for at all snøen forsvinner rett etter påske, for i påsken vil jeg gjerne ha skiføre!

   

0 kommentarer

Siste innlegg