Solgt

I går kveld bestemte jeg meg for å gjøre mest mulig ut ut av helgen, derfor hadde jeg på vekking klokken 0700. Hvem har tid til å sove bort helgene? Ikke jeg værtfall. Men det var kanskje litt vell optimistisk å tenke at jeg skulle komme meg opp klokken 7 på en Lørdags morgen,  for det fristet heller å ligge litt lengre! Det endte med at jeg ikke kom meg opp før klokken 8, for det er jo godt å sove litt lengre innimellom også. Da jeg endelig kom meg opp, vasket jeg og ryddet hele hust, brettet klær og strøk masse klær. Det er deilig å ha nyvasket hus til heøgen, og siden jeg ikke rakk det tidligere i uken, ble det starten på Lørdagsmorgen preget av noen times husvask.

Dagen i dag har vært veldig stressende. Jeg la ut bilen min for salg i morgest, og innen 30 minutter hadde jeg fått over 15 henvendelser. Siden jeg aldri i mitt liv har solgt bil tidligere, måtte jeg ringe til flere for  få tips og råd. Jeg har ikke peiling på bilsalg. Men bilen ble solgt og hentet iløpet av dagen, så nå har vi kun en bil å rutte med. Men vi har ikke behov for to lengre; begge sitter på hjemmekontor, det er gangavstand til butikker, barnehager og skoler. Vi bruker jo bare en bil, og da er det dumt å la den andre stå. Derfor ble det salg. Litt vemodi, da jeg var veldig glad i min første bil, men tiden var inne for å selge den.  Jeg elsker denne day planneren som jeg kjøpte for en stund siden. Her skriver jeg gjøremål og krysser av når jeg har gjort alt jeg skal. I tillegg har jeg en spareplan i boken som er ganske genial, inspirert av Frøken Pengesnakk! Loveit

0 kommentarer

Siste innlegg