Spring in the air

ÅÅhh, som jeg eelsker våren. Jeg vet jeg sier det ofte, men ååh. Det er så magisk. Her om dagen gikk jeg i shorts for første gang i år, fordi det var så varmt og godt i solveggen. Jeg føler hele Norge våkner når solen titter frem, og det gjør mye med humøret. Jeg er så lei av vinteren, så våren kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt.

Jeg gleder meg til blomsterne blomstrer, vi har fått vår første blomst i hagen og det er like før den blomstrer nå. Her om dagen hadde jeg min alle første joggetur på 2 år, og det var en fantastisk opplevelse. Sola gir masse energi, og jeg gleder meg til flere deilige vårdager. Lille Dopper kanin elsker å være ute i solen han også, og er fantastisk morsom å se på når han har sine gledeshopp langt opp i lufta.

  

1 kommentar
    1. Våren er deilig!
      Helt enig i det.
      Det er den beste tiden på året synes jeg.
      Da har vi alt det fine foran oss.
      Så søt kanin du har!
      Ønsker deg en fin fredag! 🙂

Siste innlegg