Startet denne uken med….

Denne uken startet vi med Bading på Haukvannet i Trondheim. Det er blitt et veldig populært sted å dra å bade på finværsdager, så er det i tillegg et veldig fint område å gå tur. Vanligvis foretrekker jeg saltvann når jeg skal bade, og synes det er finere å dra på stranden, men denne gangen ville barna heller dra hit. Lillesøster fikk ta med seg ei venninne og de storkoset seg med bading i vannet som var ganske så varmt.

Etter badingen fikk barna noe å spise,. så dro vi en tur hjem til oss der de kunne leke seg videre. Det ble ingen bading på meg denne gangen, for om jeg skal bade, bør det helst være veldig varmt i luften, og gjerne sterk sol i tillegg, ellers blir det for kaldt for min del. 😂 Uansett en veldig koselig start på uken.

 

0 kommentarer

Siste innlegg