Status en uke etter vaksinen

Status en uke etter koronavaksinen:

10 minutter etter første dose fikk jeg kløe i munnen, og allergitabletter dempet dette ganske fort. Men dag nummer to fikk jeg kløe over hele kroppen. Fikk da beskjed av lege om å bruke allergitabletter noen dager til, noe som hjalp mot kløen. Men en dag etter at jeg sluttet på tablettene, kom kløen tilbake og er egentlig verre nå enn tidligere. Nå er det over en uke siden vaksinen, og jeg har igjen måtte starte på allergittabletter mot kløen.

Håper det gir seg etterhvert, for det er slitsomt å klø hele tiden.

Denne uken har vi overraskende nok hatt noen solstråler i trondheim. På mandagen gikk vi lang tur i lunsjen, noe som er så utrolig godt når man sitter på hjemmekontor. Vi må nyte været når vi kan.

Nå er det ikke lenge til vi alle må tilbake på kontoret, noe jeg egentlig gruer meg til. Jeg gruer meg til å ta buss å risikere å bli utsatt for smitte uten å være fullvaksinert. Samtidig føler jeg hverdagen er så my mer effektiv på hjemmekontor. Tipper det er mange som føler det sånn… i en hektisk hverdag er det greit å spare tid der man kan. Jeg er spent på hvordan hverdagen blir når alt er tilbake til normalen 

0 kommentarer

Siste innlegg