Takk stranger

Endelig hadde vi en dag hvor vi hadde tid til å handle inn det vi mangler til å fortsette med oppussingen, nesten hele dagen etter jobb i går gikk med til shopping. Torsdager er en perfekt dag å shoppe, for da har man alt klart til helgen. Vi tok turen på Obs Bygg, og fy søren for en service de har der, vi er iallefall veldig fornøyd! Vi har lenge vært på utkikk etter et rundt bord, men aldri funnet et vi er 100% fornøyd med. Men i går fant vi endelig et bord vi begge elsker. Bordet er fra Stressless og vi kjøpte det hos Møbelringen- Nå gjenstår den største utfordringen, nemlig å få med seg bordet hjem, for det var ikke bare-bare. Ikke fikk vi plass i vår bil, heller ikke i svigers sin bil, og Ikea hadde ikke varebiler å leie ut. VI får prøve på nytt igjen etter helgen. Bordet er ialelfall kjøpt og betalt, vi må bare få det hjem. Et av prosjektene våre det haster litt med nå, er å finne badekar som passer inn på badet vårt. Vi har tatt mål, og må ha det riktige badekaret både med tanke på form og lengde/bredde. Det å finne badekar er verre enn man skulle tro, og etter å ha vært innom de alle fleste baderomsbutikkene i Trondheim, tror jeg vi nå begynner å nærme oss målet. På Torsdager går jeg på gruppetrening på St.Olavs. Treningen er ekstremt bra, og de har så utrolig flinke folk på St.Olavs. Men travelt som jeg hadde det, rakk jeg hverken å skifte før treningen eller å pakke med meg vannflaska. Derfor stakk jeg innom kiosken  for å kjøpe noe drikke. Kiosken hadde problemer med kort fra min bank, men mannen bak meg i køa insisterte på å betale drikken min. Ikke lot han meg vippse han penger etterpå heller. SÅ tusentakk til deg, det var hyggelig gjort

0 kommentarer

Siste innlegg