Tilbake på gamle trakter

Forrige Søndag tok jeg med lillesøster til gamle trakter hvor jeg så og si  vokste opp! Jeg har så mange gode minner fra oppveksten da jeg og alle vennene mine red på turer sammen, deltok på stevner, og var i stallen flere dager i uken. Derfor var det veldig moro å dra tilbake til samme område, å vise henne hvor jeg red på tur da jeg var lita, og alle stedene vi utforsket da vi var små.

Vi var nemlig fått oss en ny ponni på for, for å ha en som er litt nærmere hjem. Slik slipper vi å bruke alt for mye tid på å komme oss til stallen, og vi får mer tid til å være i stallen dagene vi er der. Det er så gøy at ponnien bor rett ved der jeg red da jeg va mindre, det bringer tilbake alle gode minnene fra bardommen! Ponnien er supersøt og veldig snill, en fantastisk læreponni. Lillesøster føler seg allerede veldig trygg, og vi storkoset oss i stallen sammen idag.

0 kommentarer

Siste innlegg