Ting dere kanskje ikke visste om meg

  • Johnsen er faktisk mitt mellom-navn
  • Da jeg var liten hadde jeg hest, katt, hamster, hund og kanin. Jeg hadde ikke alle dyrene på en gang, men spredd utover barndommen. Jeg har alltid vært en veldig dyre-person, og elsker dyr.
  • Jeg har bodd i Bjugn, Trondheim, Oslo, Daytona Beach  i Florida og Norwich i England. Jeg trodde alltid at jeg kom til å bosette meg i utlandet når jeg ble “voksen”.
  • Drømmen som liten jente var å studere Juss. Årsaken til at jeg ikke gjorde det, var at jeg drømte om å bo i utlandet. Det valget å ikke begynne på Juss er noe jeg angrer på innimellom.
  • Jeg har aldri vært full! Jeg drikker ikke alkohol, og har ingen ønske om å gjøre det heller. Ser virkelig ingen fordeler med det. 
  • Jeg og kjæresten har vært sammen i 14 år, og vi møttes i Russetiden. Han er min første ordentlige kjæreste som jeg har vært sammen i mer enn en måned.
  • Jeg elsker kjoler, vesker og sko. 
  • Jeg har skoliose

0 kommentarer

Siste innlegg