Tips til Podcast og TV-serier

Enten jeg holder på med husvask, bretting av klær eller sitter på terassen i solveggen, så liker jeg å enten å se eller høre på noe.  Det kan være en god podcast eller en underholdende serie. Og i dette innlegget tenkte jeg å dele mine favoritter med dere. Kom gjerne med Tips du også, om du har en Podcast du anbefaler eller en koselig TV-serie.

 

  • Truecrimepodden: Denne Podcasten fikk jeg anbefalt av ei herlig jente på jobb, og siden første episode jeg hørte så ble jeg hektet. Man skal lete lenge for å finne en så behagelig “Radiostemme” som Pernille har. Hun er bare helt fantastisk å høre på. Historiene som blir fortalt er fra virkeligheten, og mange av de er rett og slett grusomme, men samtidig så utrolig spennende! Anbefales virkelig om du vil høre på noe man ikke greier å legge fra seg.
  • Skrekkpodden: Denne Podcasten er det også Pernille som har sammen med en som heter Jim. De bytter på å snakke, og denne Podcasten er også utrolig spennende. Mye skumlere enn Truecrimepodden, fordi den handler om spøkelser og slikt. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har hørt alle episodene, fordi noen av dem er i skumleste laget, og de hopper jeg glatt over.

De nevnte Podcastene  er mine absolutte favoritter! Og i tillegg hører jeg innimellom på G-punktet med Iselin Guttormsen. Mest fordi jeg synes det var så drøyt å høre på episoden hvor mannen hennes brettet ut om utroskapen sin, og fordi den er ganske interessant å høre på.

 

Når det gjelder TV-serier så ser jeg på ganske mye forskjellig. Både dokumetarer og reality, samt mye annet:

  • Yummy Mummies: Realityserie som går på Netflix. Det er kommet to sesonger, og serien handler om 4 gravide kvinner og deres ferd mot fødsel og tiden etterpå. Maria, som er med i sesong 1, har flere ekstreme meninger, og mener blandt annet at det å amme offentlig er helt forferdelig heslig.
  • Åsted Norge: Trenger vell ikke skrive noen forklaring her, for jeg regner med de aller fleste har sett dette på TV en eller annen gang. Ganske spennende.
  • Cheapest Weddings: ååh, denne serien altså. Det er så moro å se hva man kan få til med et relativt lavt budsjett på bryllupsfronten, noen bryllup blir så fine! Men det er også de som blir ganske mislykket. Chill serie å ha på mens man hodler på med husarbeid.

Tar gjerne i mot tips til podcast eller TV  serier, for det blir jo litt tid til dette i disse coronatider. 

0 kommentarer

Siste innlegg