Typisk min flaks eller?!

Jeg rakk akkurat å bli frisk og smertefri til jobbstart etter påske, noe som er utrolig flaks. Dagen før hadde jeg sterke smerter i bihulene, men det ga seg dagen jobb startet på igjen. Fikk noen fine siste dager i påsken, med strålende sol og masse avslapping, så det er jeg veldig glad for.

Nå var det godt å komme tilbake på kontoret, for det må bety at formen er bra, og ingenting er bedre enn det. Endelig! Etter 4 lange uker med alt for mye sykdom så var jeg endelig i grei form igjen.

Og siden jeg endelig var frisk, måtte jeg til tannlegen for en time jeg har utsatt i flere uker på grunn av sykdom. Men med min flaks, så greide selvfølgelig tannlegen å lime fast en metallkrone (!?) (usikker på hva det heter, men en metalldings) i tanna, som skulle av etter boringen. Men den var limt så godt fast at den var umulig å fjerne. Hele inngrepet endte med at fyllingen måtte fjernes, så måtte metallgreia fjernes, og fyllinga måtte legges på nytt!! Etter at tannlegen dro og dro i tannen som ble både vond og øm.

Alt endte med at jeg har fått TANNPINE i en tann jeg aldri har hatt vondt i tidligere, og dette betale jeg MYE for. Heregud, drar aldri tilbake dit igjen. Er det mulig å ha sånn uflax… Skal vell ikke ha tannpine dager etter borring? I en tann som aldri har vært vont?

Ellers har jeg brukt mye tid på rydding og organisering de siste dagene. Nå kjenner jeg det er godt med helg snart, slik at jeg får ladet opp litt igjen.

2 kommentarer
    1. Huff.. Jeg er ofte overbevist om at de som blir tannleger er noen helt sinnsyke folk, med glede i p torturere andre mennesker. Hvorfor skal man ellers bli tannlege??

    2. nei, fy sørwn. jeg hadde aldri betalt ekstra fordi tannlegen dreit seg ut. det fikk gå ut av tannlegen sin lomme. jeg hadde ikke bedt om ekstra jobb, derfor ikke ekstra betaling. ville klagd!

Siste innlegg