Ukas Handling

I dag våknet jeg til en forferdelig skoliose-rygg, med sterke smerter i korsrygg hvor smerten går som et belte foran til hoftebeina. Smertene kjennes litt ut som rier man får før en fødsel, så det er ekstremt ubehagelig og veldig vondt. Selv om det frister lite med bevegelse, og det er vondt å gå, så vet jeg at ingenting er bedre for kroppen enn å gå på tur eller å bevege meg så mye jeg bare  kan. For da kan jeg faktisk våkne smertefri i morgen, det er iallefall erfaringen fra tidligere.

En ting som har forbedret seg i disse corona-tider, er handlemønstere i familien vår. Tidligere har vi handlet nesten hver eneste dag, men nå ønsker vi å unngå unødvendige turer til butikken. Så for å unngå å møte folk som potensielt kan bære på smitte, så holder vi oss til å handle en gang i uken. Og da må man planlegge godt på forhånd. Jeg har funnet det perfekte tidspunktet å handle på, og da er det svært sjelden jeg treffer folk når jeg er på handletur. Det er som regel meg og de ansatte, og da føler jeg meg ganske trygg.

Denne uken handlet vi inn stasj til bursdagen min, da jeg har bursdag førstkommende Mandag. SIden jeg ikke er noen baker, så tyr vi til enklere løsninger. Godt er det uansett. Vi handlet også fere middagsretter, og mye pålegg. Det går en del mat på en uke når man er 4 i familien, og stortsett er hjemme det meste av tiden. Nå fikk jeg ikk med alt på bildet, men her er en del av det vi handlet:

0 kommentarer

Siste innlegg