Ukas lille høydepunkt

Høstferien er over, og ukene raser avgårde som aldri før. Jeg teller ned dagene til årets beste tid, nemlig førjulstiden. Men før julen får komme inn i huset, så skal vi planlegge Halloween. Men rett etter Halloween så blir det tid for jul, jeg tror ikke jeg greier å vente mye lengre🥳😂  Jeg gleder meg som et lite barn. 😍☺️ Jeg har tilogmed kommet i gang med julegaveinnkjøpene, og koser meg veldig med det.

Denne uken var vi som vanlig i stallen på Torsdagen. Vi hadde med to venninner som fikk hjelpe til med å stelle hesten. Forrige gang vi var i stallen, pøsregnet det noe ekstremt, men denne uken hadde vi skinnende sol. Det er kaldt i luften for tiden, og snart på tide å legge om til vinterdekk, men når solen skinner er det så vakkert høstvær ute. Jeg elsker slike dager. Vi red både i ridehuset, på utebanen og litt på tur denne dagen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg