Ups, cant be good

Dagens antrekk: Da jeg ryddet i sommerklærne for noen uker siden, fant jeg en svart bukse fra Bikbok. Er ikke helt sikker på hvorfor jeg ryddet bort denne tidligere, for nå er den favorittbuksen min. Den er så godt å ha på. Kombinerte den med en topp fra Bikbok som ble kjøpt for en god stund siden

Dagens savn: Jeg savner sola!  Jeg savner vakre vårdager. Jeg savner hvordan våren var i fjor. Våren har alltid vært min favorittårstid, for det er så vakkert å høre fuglene synge, se snøen smelte og i tillegg synes jeg naturen lukter så godt på våren. Men nå er det lite som minner om vår ute, det snør og det snør. Ikke lenge til julen eller?

 

Dagens humør: I dag har jeg hatt en god dag, fordi jeg har fått så utrolig god støtte fra et herlig menneske i familien. Jeg har hatt flere utfordringer med helsen de siste månedene, og da er det godt å få god støtte fra folk som er glad i meg. Det har fått meg til å ta tak i noe jeg vet er viktig, slik at jeg endelig er på riktig vei, og gitt meg gnisten til å ordne alt det jeg trenger for å bli bedre.

 

Dagens frokost: huff, det er nesten flaut å innrømme. Jeg hadde det travelt i morgest så fikk kastet i meg en iskaffe. Og det er jo akkurat det jeg har lyst på tidlig på morgenen. Planen var å spise rundstykker med egg litt senere men det endte med 2 stk kvikklunsj-sjokolader etterfulgt av litt snacks. Heregud, for en start på dagen!  Det kan umulig være bra! Men vi gikk tom for brød og rundstykker og jeg måtte bare få i meg noe før jeg rakk å handle på butikken.

 

Dagens største glede: Det er kvalitetstid med familien. Vi har lekt gjemmsel, sett på Idol og hatt tacoaften. Koser meg glugg ihjel når vi har kvalitetstid sammen! Det er ingenting som slår familietid, det er noe jeg setter utrolig høyt.

 

Fordi jeg spiste så mye dårlig mat på starten av dagen, fikk jeg i meg masse frukt og bær litt senere! Det er både søtt og godt! Det ble ingen joggetur i dag, men føler det er greit å ta seg en dag fri innimellom. Iallefall når det snør ute, og er så kaldt at man helst vil pakke seg inn i et pledd og fyre opp i peisen! Hadde man bare hatt peis så! 

0 kommentarer

Siste innlegg