Ups, det glemte vi

På Lørdagen skulle vi dra for å handle, og kjørte til butikken klokken 16.00. Akkurat da vi parkerte på parkeringsplassen, stengte de butikken. Vi hadde helt glemt det var Pinseaften, og at butikkene stengte tidligere. Ups, er det mulig eller? Vi bestemte oss kjapt for å ta en tur til Svergie for å handle isteden, for der er det lenge siden vi har vært.

Lillesøs tok meg seg ei veninne så la vi ut på tur. Det var få biler på veiene, og veldig fint å dra på tur denne dagen. Vi møtte både elg og andre spennende dyr som sto rett ved veikanten, noe som gjorde turen litt mer interessant. VI fikk handlet både mat, godis og drikke, og kom hjem alt for sent. Hahah, men siden det var helg så er det innafor 🥳.

Jeg elsker at jeg våkner tidlig i helgene, slik at jeg alltid får mye ut av dagen. Lørdagen startet jeg med å tømme et lass med søppel på Sandmoen, fikk handlet noe til uteområdet, vasket hus og klær før mange andre i det hele tatt står opp! Og det elsker jeg! Om jeg ikke våkner tidlig automatisk, har jeg gjerne på alarm i helgene også.😂 Greier bare ikke la være. 

0 kommentarer

Siste innlegg