Ups I did it again

I går hadde vi endelig en deilig fridag sammen hele familien.Det er godt med noen ekstra fridager innimellom, og denne dagen var vi ekstra heldige med været. Det var strålende sol da jeg våknet grytidlig, og ingen ting er deiligere enn morgensolen. Fra klokken 07.30 satte jeg meg ute og nøt frokosten i Sola. Og siden det var så nydelig vær, var jeg ute Storsett hele dagen og syslet med hagearbeid, dro på tur med barna, solte meg litt og dro på sykkeltur.

Denne ukas aktivitet var det storebror som skulle bestemme, og da gikk turen til Pirbadet. Det er lenge siden vi har vært i Pirbadet nå, og det ble et gledelig gjensyn – nesten. Jeg Presterte nemlig å skade meg igjen. Det lå noe skarpt på bunnen av det ene bassenget, som skjærte opp tåen min, så ille at jeg begynte å blø. Det ble et dypt kutt faktisk, så lurer på hva som lå å lurte på bunnen i bassenget.

En liten øyestatus: Etter at jeg fikk Olje i øyet på Onsdagen var det heldigvis blitt litt bedre dagen etterpå. men fortsatt så svir det. Synet er ikke tåkete lengre heldigvis, men det er nok kommet en liten skade på øyet som sikkert kommer til å svi noen dager.

Maling på shortsen, i tilefelle du lurte😂 

0 kommentarer

Siste innlegg