Utflukt

Her om dagen var vi veldig heldige med været i Trøndelag. OG når solen skinner sååå sjeldent, vet vi å sette ordentlig pris på det når solen endelig slår til. Da måtte vi benyttet oss av muligheten til å dra på utflukt med sparkesyklene våre. Jeg og samboeren min dro til en ukjent sti, gjennom en skog, på smale veier. Det var utrolig vakkert, og spennende å utforske nye terreng. Det er utrolig hvor langt man kan dra på tur når elsparkesyklene er full-ladet.Jeg presterte å havne midt oppe i en sølepytt, men det gjorde ingenting. VI storkoset oss likevel. Lite slår en vakker solskinnsdag i Trondheim

Nå er ferien over for vår del, og vi begynte på jobb denne uken. Jeg gruet meg, for overgangen fra ferie til jobb er så stor. Men faktisk har det gått over all forventning, og det å plutselig ha på vekkerklokke på morgenen har ikke vært så ille som jeg trodde det skulle bli. Nå er det ikke lenge igjen til jul dere. Hahah,,, For som dere vet, tiden flyyyyyr.

0 kommentarer

Siste innlegg