Utflukt

Det har vært noen hektiske dager med fotografering, takstmann, rydding og fiksing av leiligheten. Og når man tror man er ferdig, så dukker det opp nye prosjekter. Jeg har bestemt meg for å rydde å ordne i garderoben min, og barnas garderobe. Men det er noe jeg virkelig koser meg med.

I går tenkte vi det var godt å koble av men en kveldstur rundt Haukvannet. Vi pakket med oss sparkesyklene og fulgte hele veien rundt vannet. Jeg måtte løpe for å henge med, da barna dro så fort. Utrolig trivelig med slike utflukter, men jeg må si jeg ble overrasket at flere av områdene på veien var snødekt. Det er ikke uten grunn at Byåsen blir omtalt som et område med mye snø! Kan ikke forstå at den ikke har forsvunnet enda. Men etter helgen er den sikkert borde, det er nemlig meldt 26 grader og knallsol! (men jeg skal se det før jeg tror det)

Ha en strålende aften! 

0 kommentarer

Siste innlegg