Utrolig heldig!

På grunn av hytteturen i helgen, fikk vi flyttet hestedagen vår fra Fredag til Torsdag. Vi planla å ri på tur, og været var ganske så bra. Siden vi kom litt på ettermiddagen måtte vi ha på refleks, for det blir plutselig så mørkt ute. VI red på tur sammen med venninna til Lillemor, på hennes egen ponni. Det var utrolig koselig å ri på tur sammen med  venner, noe jeg elsket å gjøre da jeg var lita. Jeg og den andre mammaen fikk skravlet, og barna storkoset seg på hesteryggen.

Jeg unner Lillemor opplevelsen med å ha venner i stallen, og noen å dele interessen med.  I min barndom brukte vi timesvis i stallen, både for å stelle med hestene, men også for å være med venene våre som hadde samme hestedilla som oss.

Etter turen red vi litt i ridehuset, og for tiden er det fokus på sits, selvstendighet med å ri alene, og hvordan man stopper, styrer og får hesten til å gå. 

Vi er utrolig heldige som får låne denne skjønne ponnien en dag i uken, hun er en fantastisk ponni og perfekt størrelse. Barna kan stelle med henne alene, og hun er utrolig morsom men en stor personlighet. Vi storkoser oss i stallen, med denne skjønne ponnien.

  

0 kommentarer

Siste innlegg