Utrolig skuffende

I Uke 43 i fjor var vi på utkikk etter nytt stuebord siden vi endelig hadde fått ny sofa. Sofaen var mye større enn den vi hadde før, og vi følte vi hadde behov for et større bord. Vi var innom haugevis med butikker for å finne det perfekte bordet som vi begge likte, og det er noe vi har vært veldig nøye på når vi handler inn nye møbler: vi begge må like møblene.

Til slutt fant vi to bord på Skeidar som var ganske like. Det ene var noe dyrere, og det billigste bordet hadde en ramme under vi ikke likte 100%. Derfor endte vi opp med det dyreste bordet. Heldigvis er det norskprodusert, og vi fikk beskjed at bordet ville være klart for levering i uke 45. To uker kunne vi vente, det er jo ikke så ille.

Men ukene de gikk, og da uke 45 var passert for lengst, kontaktet vi Skeidar. De skjønte ingenting at vi hadde blitt lovet bordet i uke 45, fordi det var flere uker til de ville få det inn. Faktisk ville de ikke få det inn før uke 52, men de kunne abosolutt ikke garantere noen levering før jul. Utrolig kjedelig, for bord måtte vi ha når vi skulle få gjester på julaften. Hva skulle vi gjort uten stuebord da?

Men etter mye frem og tilbake, rakk vi heldigvis å få bordet to dager før julaften, men servicen hos Skeidar var heller skuffende. De var ekstremt lite behjelpelig gjennom hele prosessen, og lite løsningsorientert. Forventer mye for å si det mildt. Men nå er vi ekstremt fornød med det nye bordet vårt – vi kunne ikke ha funnet et bord vi hadde likt bedre enn dette. Endelig er stua ferdig!

0 kommentarer

Siste innlegg