Uuups

Jeg våknet klokken 08.00 I Morges på sofaen, og oppdaget at A lå like ved sidenav. Han sovner sjelden på sofaen, men i går var vi ekstra slitne begge to. Det er så godt å sovne når man ser en sen film, det er noe av det beste jeg vet. Uheldigvis hadde en snusboks åpnet seg og snus hadde skittent til ene sofaputen, så den måtte jeg vaske i morges. Fin start på dagen. ehm

 

Det jeg spiste til frokost var en pastasalat. Jeg dro på butikken ganske tidlig, og kjøpte salat og frukt. Jeg elsker pastasalat, selv om det ikke er det sunneste alternativet, så unner jeg meg det med god samvittighet på en Lørdagsmorgen.

 

Hittil i dag har jeg gjort masse husarbeid eid, og kommet i gang med årets fotobok. Jeg lager en digger fotobok for året som er gått, på 120 sider men alle de flotteste minnene fra året som er gått. Det tar tid å velge ut bilder fra hele året, for jeg har tatt mange tusen bilder, og da tar det veldig lang tid. Men jeg koser meg veldig med dette.

 

Planene for resten av dagene er å dra på Ikea å returnere og bytte noe. Ellers skal vi ha spillekveld med barna, og filmkveld litt senere. Jeg vurderer å planlegge oppussing også, for nå har vi hatt pause veldig lenge, og det føles som det er på tide å komme i gang igjen.

 

Nå ser det ut til at vinteren er tilbake for fullt, og jeg som trodde vi skulle få slippe unna denne snøen etter julen. Jeg elsker snø i tiden før jul, og ut året, men når et nytt år er kommet, gleder jeg meg bare til våren!

 

0 kommentarer

Siste innlegg