Vakker årstid meeeen……

Høsten er utrolig vakker, særlig når de fine fargene kommer frem og det er solskinn og blå himmel. Selv om luften er frisk, så er høsten ganske fantastisk til tider. Men med høsten kommer også alle forkjølelsene, influensa og alt mulig dritt man kan få. Og det er søren meg  ikke til å komme unna, det har jeg erfart år etter år. Derfor gruer jeg meg ofte til høsten. Jeg hadde håpet det ville bli bedre i år, siden jeg har jobbet med å bygge opp immunforsvaret, men foreløpig ser det dårlig ut.

I natt sov jeg nesten ikke, fordi jeg hostet så ille. Det endte opp med at jeg la meg på sofaen, men likevel fikk jeg ikke sove særlig mye. Heldigvis har jeg sovet litt i løpet av dagen, noe som har hjulpet noe på formen. Jeg er utrolig slapp, tett og hoster som en gal. Feberen kommer og går, men er heldigvis ikke særlig høy. Søsteren min er så snill at hun tok med lillesøster på RUsh, så hun kunne kose seg med søskenbarnet sitt og ikke bare være hjemme. Senere på dagen dro barna med pappaen sin på restaurant med andre søskenbarna sine, og de har hatt en super dag selv om jeg har vært veldig dårlig.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

Siste innlegg