våknet med brannsår!

Jeg våknet klokken 06.30 i dag, og da startet jeg dagen på hjemmekontor. Jeg elsker dagen på hjemmekontor, for da kan jeg sove litt lengre og slipper å ha en veldig hektisk morgen. De ter godt å slippe å tenke på å skrape is på bilen, ha på ytterklær å komme seg u av huset. Vi har satt opp hjemmekontorløsning for oss begge hjemme, med både to og tre skjermer hver, så det fungerer veldig fint å jobbe hjemmefra.

Det jeg spiste til frokost var ikke noe annet enn iskaffe. Haha dere som kjenner meg vet at dette har vært en uvane jeg har hatt lenge. Den uvanen er ikke borte for å si det sånn.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Alltid kjekt å våkne på en Fredagsmorgen. Men i natt hadde jeg en merkelig drøm, at jeg fikk utslett på kroppen. Så oppdaget jeg at jeg faktisk har sovet med hånden inntil varmeovnen på veggen, og fått to små brannsår på arma. Gush, så kjedelig. Rart jeg ikke våknet av det underveis.

Hva har jeg gjort hittil i dag? I dag har jeg gjort en del husarbeid, jobbet timene mine, leket med kaninen og luftet han og vært å helgehandlet en tur. Nå blir det godt med en lang fredagskveld.

Hva var det siste jeg brukte penger på? Mat og masse godt til helgen. Bortsett fra det, så har jeg kjøpt noen bursdagsgaver, for vi har mange bursdager på denne tiden av året.

Hvilken serie har jeg sett på? Jeg har sett på LaBrea og Stranger. Nå trenger jeg tips til både nye serier og gode filmer. Her i huset koser vi oss ofte med filmkvelder, og innimellom går vi tom for kule ting å se på.

0 kommentarer

Siste innlegg