våknet med hodepine

Jeg våknet klokken 08.00 i morges, på sofaen, og hele stua kokte. Det har vært så insane varmt de siste dagene, uten at det har vært særlig mye sol. Vi har ingen varmepumpe eller aircondition i huset, og på slike dager føles ekstremt varmt.

Det jeg spiste til frokost var en soyayoghurt med korn og kanel. Noe som egentlig er ganske godt, men har ikke mye matlyst om dagen. Så prøver å få i meg noe som gir litt energi.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet? Våknet med hodepine som varte halve dagen. Det må være varmen. Derfor var det litt godt at det var bittelita kaldere i luften i dag. Kjedelig at det regner, men det er ikke noe nytt. Glad vi snart skal reise bort. Jeg har faktisk begynt å pakke allerede.

Hva har jeg gjort hittil i dag?  I dag har jeg prøvd litt sommerklær for å se hva jeg skal ha med på tur. I tillegg har vi vært på Egon en tur, å kosa oss i mange timer.

Hva var det siste jeg brukte penger på? Jeg har blitt litt engasjert i produkter som ikke inneholder giftstoffer, så har begynt å bytte ut noen av mine gamle produkter med mer miljøvennlige varianter, og noe som ikke inneholder giftstoffer som ikke er bra for oss. Det er MYE å sette seg inn i for å finne de riktige produktene, men nå er jeg godt i gang.

Hvilken serie har jeg sett på? Har faktisk ingen serier jeg følger med for tiden. Skulle gjerne ha hatt noen serietips om noen vet om noen kule serier.

 

0 kommentarer

Siste innlegg