Vanskelig å oppdrive

På Lørdagen stresset jeg rundt i 220 hele dagen, og fant plutselig ut at det var masse jeg manglet til leiligheten. Derfor ble det en kjapptur til Tiller rett før alt stengte! Overraskende nok var ikke hvite putetrekk å oppdrive noen steder, og hele prosjektet endte med at jeg måtte dra enda en tur til Ikea. For 5.gang på en uke!

Heldigvis er Ikea åpent til 20.00 på Lørdager så det ble en effektiv og innholdsrik handlerunde. Og belive it or not, Ikea har hvite putetrekk. Yeej! Etter shopperunden dro jeg til Lian, hvor resten av familien var på besøk til en venn av oss. Huset befinner seg veldig nærme bymarka, og da jeg var ute på terassen kom det en halv tam REV likeved. Det er den største reven jeg har sett, så det var utrolig moro.

Sent på kvelden bestemte vi oss litt spontant å dra å se på solnedgangen. Det er ikke så mange soldager for tiden, så vi må benytte muligheten når vi har. Det var utrolig vakkert.

0 kommentarer

Siste innlegg