Vårt hemmelige sted

Da vi kom hjem fra sommerferie i Juli, var vi utrolig heldig med været. Dere vet, i Trondheim så er været for det meste ustabilt, og vi har ikke alt for mange sommerdager å skryte av. Men vi var så heldig da vi kom hjem, at vi hadde en hel uke med strålende vær! Og når jeg sier strålende, så mener jeg strålende: Vi hadde faktisk over 30 grader! Det var veldig etterlengtet, og helt fantastisk å nye enda en uke ferie i det fantastisk været. Når man har sommerferie så spille faktisk været en stor rolle for hvordan feriedagene blir.

 

I den herlige varmen dro vi faktisk på stranden hver eneste dag. Vi var på stranden i 5-7 timer om dagen, og storkoset oss. Vi har funnet to favorittstrender ca 20 minutter unna der vi bor, og jeg er egentlig overrasket over at ikke flere i Trondheim vet om disse strendene/eller drar hit. For jeg har fått spørsmål nesten hver eneste dag om hvilke strender dette er. Det var helt fantastisk å få en hel uke med syden-følelsen før vi skulle tilbake på jobb på slutten av Juli. Sommeren var mer enn jeg kunne ha bedt om, og vi har mange fantastiske minner fra ferien.

0 kommentarer

Siste innlegg