Verd å oppleve!

Den siste dagen vi var i Bergen tok vi ta Fløibanen opp til toppen av fjellet, noe jeg var veldig spent på. Jeg trodde banen var sånn vogn som henger i lufta, og det synes jeg er kjempe skummelt. Men heldigvis er Fløibanen en skinnegående kabelbane, og det er jo ikke like skummelt! For en opplevelse altså. Turen opp og ned gikk kjempe fort, og utsikten var helt fantastisk!

Det var masse å oppleve på fjellet, både underholdning, lekeområder for barna, dyr, og flere forskjellige spisesteder. VI hadde dessverre ikke all verdens med tid da vi var der, fordi vi skulle på middag, men neste gang i Bergen, kommer vi til å sette av en hel dag for å oppleve alt hva fjellet har å by på. En fantastisk plass!

Etter fjellturen dro vi på middag til Eivinds mamma, noe som var utrolig koselig. Hun hadde laget et fantastisk måltid, og hele gjengen storkoset seg. I tillegg hadde hun verdens søteste katt, som barna ble helt forelsket i. Og jeg da, jeg blir alltid så glad i dyr jeg møter.

0 kommentarer

Siste innlegg