Vi drukner snart

Jeg tror aldri jeg har opplevd så mye snø før, som vi har i Trøndelag nå. Ikke siden jeg var veldig lita ihvertfall. Egentlig er jeg veldig glad i snø, men vil helst ha det meste av snøen før jul fordi det gir så mye julestemning. Nå ønsker jeg meg bare vår, men det ser ut som vi må vente et par måneder før den tid kommer. Denne snøen er jo endeløs. Gjerdet vårt er nedsnødd ute  og vi ser ikke buskene våre lengre fordi de har druknet i snøen.

I går brukte vi flere timer på å måke innkjørselen og terassen. Vi fikk endelig gravd frem bålpanna, og ser frem til å bruke den i tiden fremover. Lille Nalle fikk være med ute, og han elsker å kose seg i snøen. Det er så moro å se alle gledeshoppene han har når han er ute og leker seg. En fordel med snøen er at det er at det er moro å leke med barna og lage snømann og snøhuler, da koser vi oss veldig.

Denne uken har foresten vært noe amputert, vi har alle vært syke, hele uken av og på. Og det startet forrige helg. Men selv om vi har testes oss for covid hver eneste dag, er vi alle negative – helt til i dag. I dag kom det feber og corona hos en av oss, så nå har vi offisielt corona i hus.

 

0 kommentarer

Siste innlegg